Koniec projektu

Parę dni temu zaczepił mnie na ulicy kolega z pytaniem: „Hej Brunon, co tam z tym Twoim blogiem?”. Ponieważ listopad poświęciłem na relaks i odpoczynek po bardzo intensywnym roku, po raz pierwszy od dłuższego czasu sam zadałem sobie to pytanie.

Doszedłem do wniosku, że czas już zabić ten projekt. „Technonowela” przechodzi w stan spoczynku i stała się tym, czym miała się stać od samego początku – archiwum. Powrócę do niego za parę miesięcy lub lat i zweryfikuję czy to pisanie było czegokolwiek warte.

W grudniu natomiast zastanowię się nad nowym. Chodzi mi po głowie blog oparty wyłącznie na tekście, podobnie, jak ten, ale pozbawiony z góry nałożonego, ściśle zdefiniowanego zakresu tematycznego. Załóżmy, że „blog światopoglądowy”. Prócz zagadnień ze świata IT dzieje się przecież wokół tak dużo, iż czuję coraz większą potrzebę dzielenia się z innymi szerszą perspektywą.

Jeżeli przejdę do realizacji nastąpi to w styczniu przyszłego roku. Nie omieszkam zamieścić tutaj linka do nowej strony wszystkim tym, którzy czerpali przyjemność z czytania moich tekstów na tym blogu.

Dziękuję za wszystkie fantastyczne rozmowy, które odbyłem z Wami, drodzy Czytelnicy. Być może do zobaczenia po nowym rozdaniu.

6 uwag do wpisu “Koniec projektu

  1. ah, smutno mi że tu już nie przeczytam ale cieszę się, że pojawi się nowe wraz z szerszym spektrum tematycznym 🙂 Dzięki Bruno i nie zapomnij poinformować gdzie Twoich kolejnych tekstów szukać!

Skomentuj

