Trzeci rok na blogu

Nie sztuką jest zacząć bloga. Każdy może to zrobić. Trik polega na tym, aby uparcie i konsekwentnie kontynuować raz podjęty wysiłek, zachowując jakość i poziom. – Paul Thurrott

Dzisiaj mija trzeci rok mojej inicjatywy. Motywem przewodnim zawsze było dla mnie ćwiczenie i szlifowanie stylu pisania, obok wyrażania subiektywnych opinii o technologii użytkowej IT – mojego hobby. Po drodze jednak okazało się, że jeszcze cenniejsza jest Wasza uwaga i wsparcie, czego nie zakładałem i nie spodziewałem się. Dlatego dziękuję Wam za te wszystkie fantastyczne rozmowy, dla których wpisy na tym blogu służyły za pretekst. Są to zawsze dla mnie chwile bezcenne. Do kolejnego spotkania!

2 uwagi do wpisu “Trzeci rok na blogu

Skomentuj

