Drugi rok na blogu

Dzisiaj przypada druga rocznica mojego tutaj blogowania. Osobiście cieszę się, że ta przygoda trwa, że utrzymuję ciągłość tych paru wpisów miesięcznie, że wciąż jest o czym pisać, a także, że pisać nadal mi się chce. Ale najpiękniejszych chwil i tak doświadczam dzięki Wam, moi drodzy Czytelnicy. Bezcenne dla mnie są te rzadkie okazje, gdy uda nam się spotkać i porozmawiać o tym, co tutaj się dzieje, wyjść dalej i rozmawiać szerzej. Pozostaje mi tylko żałować, iż nie zdarza się to częściej i serdecznie podziękować Wam za wsparcie i ciekawość. Pozdrawiam.

5 uwag do wpisu “Drugi rok na blogu

  1. fajnie, że piszesz bo fajnie piszesz 🙂 dziękuję za dotychczasowe artykuły i mam nadzieję jeszcze wiele następnych przeczytać a i częściej podczas spotkań o nich, i innych kwestiach dyskutować.

    • Wielkie dzięki, Marcinie.
      Fajnie by było pogadać, bo fajnie mówisz! 😉 Co do spotkań, to chciałoby się więcej. Wymyśl coś, żeby nad morze przyjechać! A może do Katowic wpadniesz? Off będzie git! Pozdrawiam serdecznie.

      • będę więc celował w Offa gdyż muzycznie bardzo to słuszne wydarzenie 🙂 pozdrawiam!

Skomentuj

